вторник, 10 април 2018 г.

Ето го и новото Камаро, което ще излезе през 2019! Видео



 CHEVROLET разпространи първите официални информация, снимки и видео на версията 2019 година на легендарния си модел Camaro. Автомобилът идва със сериозно променен дизайн с впечатляваща нова предна част, нови технологии и нова версия- Turbo 1LE.

Това става няколко месеца след фейслифта на най-сериозния конкурент на модела – Mustang. Muscle Car-ът изглежда значително по-агресивно – и сякаш външният му вид отклонява вниманието от иновациите под ламарините, които също не са за подценяване – но за това малко по-късно. Дизайнът залага на по-остри форми и Camaro изглежда още по-хищно. Заедно с радиаторната решетка предните светлини създават форма, която отива към вътрешността. Всеки от вариантите на оборудването – LS, LT, RS, SS, както и изцяло новият Turbo 1LE, се отличава с различен дизайн на броните. Промените по външността на Chevrolet Camaro далеч не са само козметични – те правят „американеца” по-аеродинамичен и съдействат за по-доброто охлаждане на двигателя.

Основни акценти при Camaro 2019 са въвеждането на десетстепенна автоматична предавателна кутия с функции за ръчно превключване с пера от волана и оптимално потегляне от място, нова инфо-развлекателна система, няколко нови системи за повишаване на активната безопасност, в това число такава за известяване при опасност от удар отпред, RS Appearance Package пакет, задни диодни светлини, 20-цолови джанти при версиите RS и SS, и други.







Новата версия Camaro Turbo 1LE идва с шестстепенна ръчна предавателна кутия и двулитров турбоагрегат, който генерира максимална мощност от 275 конски сили и максимален въртящ момент от 400 Нм. Новата модификация е оборудвана с оптимизирано и по-твърдо окачване, 20-цолови джанти, спирачна система на Brembo, нов режим на поведение Track Mode, възможност за поръчка на спортни седалки Recaro, огледало за задно виждане с камера и други.


Нов е RS-пакетът (черна решетка, тъмни хромирани декорации, дифузьор отзад и 20-цолови джанти) за LS и LT – достъпен с 2-литровия 4-цилиндров агрегат и с 3,6-литровия V6. Освен SS RS е единственото Camaro, което има две единични ауспухови тръби. Новост за оборудвания с 6,2-литров V8 вариант SS е 10-степенният автоматик с Launch Control и Line Lock, който прави т.нар. Burnouts по-лесни чрез блокирани предни колела.


                                                                          ВИДЕО:

Няма коментари:

Публикуване на коментар